Shop Mobile More Submit  Join Login
Misty Poses 5th Special by XJKenny Misty Poses 5th Special by XJKenny
Another Misty poses, but this time it is special by featuring Jenny along as well. Misty is posing on the left side whereas Jenny is posing on the right but at the same time Jenny is playing with her bikini as well. How daring~~ ^-^
Add a Comment:
 
:iconffdp-neko:
FFDP-Neko Featured By Owner Feb 18, 2014
Who says robots can't be sexy? These two certainly are
Reply
:iconchotzejarrell:
Chotzejarrell Featured By Owner Mar 23, 2013  Hobbyist
😍😊awwww too cute.
Reply
:iconunit1138:
unit1138 Featured By Owner Nov 2, 2010  Hobbyist
to hot to handle has Jenny's CPU over heated again? I hope her fan kicks in speaking of were is her air vent?
Reply
:iconlifeform467:
lifeform467 Featured By Owner Dec 7, 2008
HOT DUO!
Reply
:iconxjkenny:
XJKenny Featured By Owner Dec 8, 2008
*^-^* Thank you very much *^-^*
Reply
:iconlifeform467:
lifeform467 Featured By Owner Dec 8, 2008
you are welcome
Reply
:iconpenguinsroyalguard:
PenguinsRoyalGuard Featured By Owner Jun 26, 2008
Double the pleasure
Double the fun
Double robot gum
Reply
:iconcyber-murph:
Cyber-murph Featured By Owner Feb 24, 2008
:drool: Hot! SO SEXY!
Reply
:iconxjkenny:
XJKenny Featured By Owner Feb 25, 2008
Yeah~ you said it XD
Reply
:iconmedabee:
medabee Featured By Owner Feb 5, 2008
I want some but I don't think I can get some "favs"
Reply
:iconka6kaval:
ka6kaval Featured By Owner Dec 10, 2007
dude plz (i am not trying to be rude ) learn some anatomy plz and try to change because your level at the moment aint something special ......
Reply
:iconwingdiamond:
WingDiamond Featured By Owner Apr 26, 2007
Like UFO sang years ago ... "Too Hot Baby! Too Hot to Handle!"
Reply
:iconxjkenny:
XJKenny Featured By Owner Apr 26, 2007
*LOL * ^-^ Indeed~ Indeed~
Reply
:icontimmy22222001:
Timmy22222001 Featured By Owner Apr 1, 2007
*applauses and whistles* Damn XJKenny, you totally outdid yourself lad, hats off for this one!

Wow at work for the Jenny, again applause for that sexeh stuff she strust, lol.

Bravo, bravo, bravo lad! ^-^

Later,
Reply
:iconxjkenny:
XJKenny Featured By Owner Apr 2, 2007
*LOL* ^-^ You are too kind ^-^
Reply
:icontimmy22222001:
Timmy22222001 Featured By Owner Apr 2, 2007
Naw you just do artwork well worth commenting on, no problem XJKenny.

Later,
Reply
:icontiger-prime:
Tiger-Prime Featured By Owner Mar 24, 2007
neat and nice as usual :D ;) ;P
Reply
:icondmajorboss:
DMajorBoss Featured By Owner Mar 24, 2007  Professional Writer
Indeed, that's quite a dare that she's taking, as she looks so smooth in that area as well.

^_^

Anyway, nicely done.
Reply
:iconxjkenny:
XJKenny Featured By Owner Mar 24, 2007
*Woo~~ Yeah* A daring move and a view of pictures that worth a thousands words ^-^
Reply
:icondmajorboss:
DMajorBoss Featured By Owner Mar 25, 2007  Professional Writer
Heheheh, as one who writes, I can assure you that it really can be told in one thousand words.

^_^
Reply
:iconryota7777:
Ryota7777 Featured By Owner Mar 23, 2007
OH MAN, NICE! Pull it down just a little further, Jenny...:love: :drool: :faint: :hump:
Reply
:iconxjkenny:
XJKenny Featured By Owner Mar 23, 2007
*LOL* Thanks, if she pulls down more, I do not know wherether this picture would make it to DA or not ^-^
Reply
:iconryota7777:
Ryota7777 Featured By Owner Mar 23, 2007
Yeah...the thing about this site is that if you draw boobs uncensored and put up a mature content filter thing, it's okay. But if you draw the vagina, you can't put it up. At least, that's how I THINK it works...
Reply
:iconxjkenny:
XJKenny Featured By Owner Mar 24, 2007
Really!? I never know how the rating system here at DA works.
Reply
:iconryota7777:
Ryota7777 Featured By Owner Mar 25, 2007
That was really just my idea and concept of how it works...^^;
Reply
:iconxjkenny:
XJKenny Featured By Owner Mar 25, 2007
Ooohh~~ I see ^^
Reply
:iconryota7777:
Ryota7777 Featured By Owner Mar 25, 2007
Yeah, I do that sometimes. Sorry if it confused you.
Reply
:iconxjkenny:
XJKenny Featured By Owner Mar 25, 2007
Nah~~ no worries ^-^
Reply
:icondragonrider1227:
Dragonrider1227 Featured By Owner Mar 23, 2007
:faint: Are you TRYING to give me a heartattack?
Reply
:iconxjkenny:
XJKenny Featured By Owner Mar 23, 2007
*LOL* ^-^
Reply
:iconrobzombie4000:
RobZombie4000 Featured By Owner Mar 23, 2007
WOW that is cool man. I like it. Keep up the good work.
Reply
:iconyartavdhladleklwa:
YarTavdhladleklwa Featured By Owner Mar 23, 2007  Hobbyist General Artist
I love it
Reply
:icondjwill:
DJWill Featured By Owner Mar 23, 2007  Hobbyist Artist
Wow!!! are very hotties!! :horny:
Reply
:iconthundersoul84:
Thundersoul84 Featured By Owner Mar 23, 2007
Very nice ^^
Jenny's expression looks kinda surprised to me :)
Reply
:iconxjkenny:
XJKenny Featured By Owner Mar 23, 2007
*LOL* I also like that expression when I look back ^-^
Reply
:iconinvader-ace:
invader-ace Featured By Owner Mar 23, 2007
Wow, so very hot...
Reply
:iconxjkenny:
XJKenny Featured By Owner Mar 23, 2007
As mention, too hot to handle. *LOL* ^-^
Reply
:iconinvader-ace:
invader-ace Featured By Owner Mar 24, 2007
-Drags off Misty to dark room of happy soundedproffed wall'd fun.
Reply
:iconsherberttcat:
SherbertTCat Featured By Owner Mar 23, 2007  Hobbyist Digital Artist
Man, Jenny is such a tease.
X3 Well your version is!
My version did a full frontal piece at one point.
Reply
:iconxjkenny:
XJKenny Featured By Owner Mar 23, 2007
*LOL* Indeed it does, this time I draw Jenny like to tease too much ^-^
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
March 23, 2007
Image Size
410 KB
Resolution
800×823
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
7,946 (1 today)
Favourites
194 (who?)
Comments
40
Downloads
220
×